Forbedre kundetilfredsheten, omdømmet og relasjonene dine med kunder
Hva er Insight & Reputation Management?
Insight & Reputation Management er en løsning som hjelper bedrifter å forstå og forbedre sin kundetilfredshet. Løsningen består av to hovedkomponenter: en SMS-undersøkelse og et spørreskjema.
SMS-undersøkelsen sendes til kundene kort tid etter en transaksjon eller tjeneste. Kundene blir bedt om å rangere sin opplevelse fra 1 til 5, hvor 1 er veldig misfornøyd og 5 er veldig fornøyd.
Spørreskjemaet sendes til kunder som har gitt negativ feedback i SMS-undersøkelsen. Spørreskjemaet samler inn mer detaljert informasjon om hva kundene var misfornøyde med.
Hvordan fungerer det?
1
Kundens interaksjon
Etter en transaksjon eller tjeneste, blir kunden informert om at de vil motta en kort spørreundersøkelse via SMS.
2
SMS-undersøkelsen
Kort tid etter interaksjonen vil kunden motta en melding som ber dem om å rangere sin opplevelse.
3
Kundens tilbakemelding
Positiv feedback (4 eller 5): Kunden blir takket for sin tilbakemelding og oppfordret til å dele sin positive opplevelse med andre ved å gi en anmeldelse online.
Negativ feedback (1 til 3): Kunden blir beklaget og oppfordret til å gi mer informasjon om hva de var misfornøyde med via et spørreskjema.
Fordeler med Insight & Reputation Management
En veldig fin metode for å få tilbakemeldinger og ikke minst få bedre omdømme. Anbefales.
Tom Sørensen
Daglig leder Klavestadhaugen Bilservice
Økt kundetilfredshet
Insight & Reputation Management hjelper bedrifter å identifisere områder som trenger forbedring, slik at de kan ta grep for å forbedre kundeopplevelsen.
Forbedret omdømme
Positive tilbakemeldinger fra kunder kan hjelpe bedrifter å bygge et positivt omdømme online.
Sterkere relasjoner med kunder
Ved å samle inn og handle på tilbakemelding fra kunder, kan bedrifter bygge sterkere relasjoner med kundene sine.
Har du lyst til å vite mer?
Klikk på knappen under for å legge igjen din kontaktinformasjon, så vil vi innen kort tid høre fra oss for å sette opp en demo